haprujici Mysql

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Sep 10 11:51:17 CEST 2007

> 	Jinymi slovy - zmenit verzi serveru nebo klienta - kazdopadne - oboji
> musi byt stejne. Jestli je chyba v instalovane verzi serveru nebo v
> nainstalovane verzi klienta, to uz takhle nepoznam.
>

> 							Dan

jj,je to moje blbost,nevsim jsem si tech rozdilu ve verzich.Kydnul jsem
tam tu 4,1 a probehlo to OK.Cely jsem si to rozhasil tim,ze jsem se
pokousel nainstalit jinou verzi postfixu,tim jsem si rozhodil i Mysql.
To je tedy nyní OK,ale postfix ma zas problemy s verzemi
libcrypto.so-poradte mi prosim,jak opravit jeste toto,aby to bylo vuci
systemu koser. V kterych portech to je. Mam strach ,že se dostavam do
kruhu vzajemnych zavislosti,ktery me desili jiz v linuxu.A moje znalosti
bohuzel nejsou takovy jak bych si pral

/usr/bin/ld: warning: libcrypto.so.4, needed by
/usr/local/lib/libldap-2.2.so.7, may conflict with libcrypto.so.3
/usr/bin/ld: warning: libssl.so.4, needed by
/usr/local/lib/libldap-2.2.so.7, may conflict with libssl.so.3
/usr/local/lib/libsasl.so: undefined reference to `mysql_connect'
*** Error code 1

Stop in
/usr/ports/mail/postfix-current/work/postfix-2.3-20050726/src/master.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz