Why Windows is less secure than Linux

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Sep 8 17:50:27 CEST 2007

Jan Pechanec wrote:

> 	porovnat Apache s IIS podle provedenych systemovych volani a udelat
> z toho obecny zaver co se tyce bezpecnosti dvou operacnich systemu je podle
> me blbost.

	Priznam se, ze jsem predpokladal, ze jde o vtip a stale si to myslim.

> 	asi dost podobny, kdyz pouzijes stejny software.

	Nevim, jakym softwarem onen obrazek vznikal, nicmene, jsem legalnim
uzivatelem IDA disassembleru, ktery mj. takove obrazky namalovat umi (a
ja myslim, ze ty prezentovane jsou prave z nej). V pripade skutecneho
zajmu bych mohl takovy obrazek pro FreeBSD kernel nechat namalovat a
nekde vystavit - a pokud bude oznacen konkretni Linuxovy kernel, tak
pripadne i z nej. Otazka je, zda by to melo nejaky rozumny smysl. Ten
obrazek totiz skutecne o nicem zasadnim nevypovida ...