zbavit se dhcpd a named: v messages

Daniel Dvořák daniel-dvorak at atlas.cz
Fri Sep 7 21:58:18 CEST 2007

Jan Stary napsal(a):
> Uprav si to pro svoji facilitu.

> Nikoli, default log facility je local7.
>
> 	 The message is tagged with priority.  Priorities are encoded as
> 	 a facility and a level.  The facility describes the part of the
> 	 system generating the message.  The level is selected from
> 	 the following ordered (high to low) list: [...]
>
> Jen pro uplnost: SIGHUPnul jsi syslog pote, co jsi mu zmenil
> konfiguraci?
>
> Smyslem syslog.conf je rict syslogu, co ma kam logovat;
> pricemz nic jineho se pak nikam neloguje. Paklize se
> tedy messages od dhcpd vubec nekam loguji, deje se to proto,
> [...]
Muzes mi poradit jak si to mam upravit. Je to tak jak se domnivam
pridanim local7.none i na radek s /dev/console jak jsem psal v poslednim
mailu ?

No zde si me rozesmal, vzdyt ja pisu:

dhcpd.conf rika jasne ze default log-facility je local7 a vsechny jeho levly

a ty na to reagujes:

nikoli, default log facility je local7.

SIGHUPnul nepouzivam pouzivam na to to elegantnejsi reseni /etc/rc.d/syslogd reload coz je prave onen sighupnull.

Ten smysl je mi preci znam, co mi znamo nebylo bylo jak se zbavit hlaseni isc-dhcpd v messages a dmesg.

D.