zbavit se dhcpd a named: v messages

Daniel Dvořák daniel-dvorak at atlas.cz
Fri Sep 7 15:06:39 CEST 2007

Tomi napsal(a):
> predpokladam, ze ide o isc-dhcpd...
>
> v dhcpd.conf nastav:
> log-facility local7;
>
> v syslog.conf do riadku, kde mas /var/log/messages pridaj:
> xxx.xxx;yyy.yyy;local7.none   /var/log/messages
>
> + pridaj dalsi riadok:
> local7.*   /var/log/dhcpd.conf
>

> vytvor subor:
> touch /var/log/dhcpd.conf
>
> restartuj syslog:
> killall -HUP syslogd
>
> restartuj dhcpd:
> /usr/local/etc/rc.d/isc-dhcpd restart
>
> tomas

Bezvadny to jsem udelal jak mi uz Ondrej H. radil ... a finale je ze to
opet v dmesg -a vidim.
Faktem je ze z messages to zmizelo uz vcera kdyz jsem to nastavil jen
jsem to zatim nezminoval aby
to nebylo predcasne vitezstvi. Takze Ondreji a Tomasi, diky vam z
messages to fakt zmizelo.

Ted co mam delat s dmesg -a ? Nechci to mit ani v dmesg.
To bude asi ten radek nad messages v syslog.conf tj tento:
*.err;kern.warning;auth.notice;mail.crit                /dev/console

Staci teda tam pridat totez local7.none ?

Diky