zbavit se dhcpd a named: v messages

Daniel Dvořák daniel-dvorak at atlas.cz
Fri Sep 7 02:31:20 CEST 2007

Jan Pechanec napsal(a):
> On Fri, 7 Sep 2007, Daniel Dvořák wrote:
> tohle pises:
>
> "Bohuzel mi to nepomohlo a dhcpd loguje dale do messages."
>
> 	co to tedy podle tebe melo udelat? Mas tam "/var/log/messages", kam
> tedy chces aby ti to logovalo? Syslogd neni zas tak slozita vec...

V prvnim emailu jsem napsal co chci, tak nevim jestli si ho cetl.

"... a ja chci vse od dhcpd
do vybraneho souboru ne aby mi cokoliv bit jediny radek i s povahou
"konec sveta" mi cpal do messages. Ne ted jsem prehnane expresivni ale
fakt nechci videt v messages cokoliv typu "Sep  6 00:29:20 server dhcpd:" "