Postfix a myorigin

Zdeněk Kolařík zkolarik at miastudio.cz
Mon Sep 3 11:37:08 CEST 2007

Dobry den,

Vladimír Benc napsal(a):
> [...]
Pravdepodobne nemate systemovy Sendmail nahrazen Postfixem.
Zkusil jsem jako root poslat `cat soubor | mail -s pokus root`
a $myorigin se normalne uplatnil.

# cat /etc/mail/mailer.conf
#
# Execute the Postfix sendmail program, named /usr/local/sbin/sendmail
#
sendmail        /usr/local/sbin/sendmail
send-mail       /usr/local/sbin/sendmail
mailq   /usr/local/sbin/sendmail
newaliases      /usr/local/sbin/sendmail

--
Zdeněk