pf a altq_cbq

Marchyn Tibor marchyn at vviss.cz
Tue Aug 28 14:17:56 CEST 2007

Ale vo faq o tom ybzlom trafiku nie je ani slovo...
Malo by to byt definovane tzm slovom cbq(default)
Prechadzal som si examply a nikde defaultnu politiku nepouzivali v
pravidlach

Ak sa myslim opravte ma a pripadne napiste do prikladu co som poslal
take pravidlo ktore sa bude starat o trafiic mimo ten z voipu