vytvoreni portu - vypis promennych v pkg-message

Pav Lucistnik pav at FreeBSD.org
Thu Aug 23 09:56:07 CEST 2007

Petr Macek píše v čt 23. 08. 2007 v 08:30 +0200:

> vytvarim port a chtel bych po jeho instalaci vypsat par veci pomoci
> pkg-message, napr:
> Port byl nainstalovan do adresare ${PREFIX}/...

To se rozumi sabo sebou ze port byl nainstalovan do adresare ${PREFIX},
to nemusite snad ani tisknout :)

http://www.freebsd.org/doc/en/books/porters-handbook/using-sub-files.html

> Koncim na:
> ** Missing /nejakacesta/nejakyport/files/pkg-message.in for mywwwatcher-3.1.
> *** Error code 1
>
> Soubor pkg-message.in nemam, nevim kde ho vzit a kde bych ho mel mit
> ulozeny. Neco nekde v handbooku prehlizim nebo nechapu.
>
> Po nekolika pokusech mam ted neco takoveho (ale asi uz uplne spatne :-):
>
> SUB_FILES=     pkg-message

Dobre

> SUB_LIST=      WWWDIR=${WWWDIR} \
>                 PREFIX=${PREFIX}

Zbytecne - obe tyhle promenne jsou v SUB_LIST promenne predvyplnene.

> PKGMESSAGE=     ${PKGDIR}/pkg-message

Tohle je spatne - SUB_FILES nastavi korektni lokaci pkg-message souboru
(.CURDIR/files/pkg-message.in)

Dobre

--
Pav Lucistnik <pav at oook.cz>