postfix a amavis

Daniel Gerzo danger at FreeBSD.org
Sat Aug 18 17:30:53 CEST 2007

Hello Jaroslav,

Friday, August 17, 2007, 1:07:28 PM, you wrote:

> na to jsem taky už koukal,ale ten pán tam má skoro vše úplně jinak než
> jsem začal já a cela struktura db je trochu jinak.Mám obyvy,že bych to
> rozhonil ještě víc než mám

svojho casu ked som si instaloval mailserver, tak som si vybral cestu
postfix + amavisd-new + clamav + spamassassin + courier-imap + mysql +
postfixadmin. Bolo na to aj velmi fajn howto, ktore sa mi vsak nechce
teraz hladat ale som si isty ze cez web postfixadmin-u sa k nemu
dopracujete ako sa kedysi podarilo mne. V tychto casoch pouzivam
takmer rovnaku konfiguraciu, s tym ze courier-imap som vymenil za
dovecot. Postfixadmin je inak celkom fajn rozhranie, hadam sa ti to
bude pacit ked sa na to budes pozerat.

--
Best regards,
 Daniel                            mailto:danger at FreeBSD.org