dell poweredge 860

David_Pasek at Dell.com David_Pasek at Dell.com
Fri Aug 17 22:07:43 CEST 2007

Aha,
uz je mi to snad jasne. I kdyz jsou urcite rozdily v hardware konceptu
Intel/AMD CPU, tak jsou jen relativne male rozdily v instrukcnich sadach
techto procesoru. Takze kompilery to prekompiluji tak, ze je to binarne
kompatibilni.

Viz. http://www.freebsd.org/relnotes/CURRENT/hardware/amd64/proc.html

Takze kdyz chci vyuzit EM64T na novych Xeonech, tak musim pouzit
platformu amd64. Nebo zustat u osvedcene i386 a bud nemit pristup k
pameti nad 4GB (nekdy 3.5GB) nebo pouzit PAE. Je to tak?

Priznam se, ze freebsd pouzivam uplne na jinych platformach nez
enterprise serverech a tam je i386 uplne v pohode a nikdy nepresahnu 1GB
pameti.

Jen pro zajimavost. Ma nekdo z konference realnou zkusenost s i386 + PAE
(Physical Address Extension) a s 64-bitovou extenzi (AMD64/EM64T)? Na
webu jsem nasel ruzne nazory.

Diky.