dell poweredge 860

Martin Salac salac at certicon.cz
Fri Aug 17 07:25:30 CEST 2007

Toth Milan wrote:
> Zdravicko,
>
> 	rad by som sa opytal vazenej konferencie :-) ci ma nejake skusenosti
> so servermi od DELL-u konkretne pokukujem po DELL PowerEdge 860.
> Zaujimalo by ma ci niekto na 860-tke bezi freebsd a v akej HW
> konfiguracii a ci i386 alebo amd64 freebsd. Pripadne nejaky ini
> server od DELL-u. Za akekolvek informacie vopred dakujem.

FreeBSD 6.2-RELEASE (zkousen i CURRENT) v i386 absolutne bez problemu.
(neposlu dmesg, ted je tam zrovna linux quliva nejnovejsi Jave).

Jinak obecne tu mam PE750, PE850, PE2800, PE2950 a chvili jsem tu mel
i nejnovejsi Blade PE1955 (dela kraval jak Boeing).

Vsechny zminene servery jsou de-fakto tuctova pecka, takze jsem FreeBSD
nemel na Dellu nikdy jeden jediny problem.

Martin