postfix a amavis

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Aug 16 21:10:37 CEST 2007

Radomir Tomanek wrote:
> Hmm, to je klasika - spousta lidi, kteri maji pocit, ze by meli sepsat
> nejake to how-to ma pocit, ze "tohle je prece jasny", anebo, a to je horsi,
> si nejakou drobnost ponecha pro sebe jako "vlastní knot-how".
> Me osobne vytaci, kdyz je popsan nejaky sled silne oparametrovanych prikazu
> a clovek netusi to to dela a proc a bud to bezmyslenkovite opise (a vestinou
> skonci nejakou hloupu chybou), a nebo dalsi hodiny a hodiny hleda a louska
> jine how-to a manualy, a mezi tim zapomene, co to vlastne potreboval....
> Podobne jsem bojoval (a bojuju) s postfixem a amavisem ja....:-o(
> [...]

Smarja to je mi povyku pro par HowTo... tak ja vam snad po prazdninach
nejake kompletni sepisu a slibuju, ze ho step by step zreprodukuju,
abych se ujistil, ze neobsahuje chybu, nebo nedostatek :o)

Mirek

PS: kdyz uz je tu ta Wiki na freebsd.cz, melo by smysl to tam davat?
Vim, ze se tu probiralo, ze je nesmysl tam davat prelozena HowTo, ze by
tam mely byt spis jen veci zavisle na ceskem prostredi, ale... jak je
videt, tak ceskym uzivatelum chybi funkcni HowTo na Postfix + Amavis +
SpamAssassin + Courier-IMAP + MySQL.