ntpd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Aug 14 09:44:22 CEST 2007

Jozef Drahovsky napsal/wrote, On 08/13/07 23:25:

> ak robim nanho  z ineho pocitaca ntpdate tak mi neposkytne cas
> ale sam sa nastartuje aj zosynchronizuje
> viet poradit preco neposkytuje sluzbu ntp?

	Nejmene v tu chvili, kdys porizoval zaslane udaje ...

> freebsd# ntpdq -p
>      remote           refid      st t when poll reach   delay   offset
>  ntp.t-com.sk    .PPS.            1 u    9   64    1    7.463    6.606
>  pils.linux-kern dd.dd.dd.dd      3 u    8   64    1   38.270    8.158

	... sam zesynchronizovany nebyl - takze v tu chvili udaje neposkytoval.
Jsi si zcela jisty, ze's synchronizaci nezkousel v nevhodnou chvili ?
(prilis brzo po spusteni serveru, kdy jeste nemel data)

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz