BSDcko do RB532a

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Aug 13 16:17:36 CEST 2007

----- Original Message -----
Ahoj,

Mozna to neni to co chces slyset, ale ja kdyz jsem potreboval neco
podobneho, tak jsem si zvolil jako platformu tohle:
http://www.i4shop.net/cz/iObchod/~i4wifi-Alix.asp
a pak jsem postupoval nasledovne - ve velkem pocitaci jsem si slozil system,
umazal jsem toho tolik, az se mi vesel na CF (pri dnesni cene moc mazat
nemusis)
a pak jsem uz jen fungoval a uzival.

Nevim, jestli te uspokoji pocet sitovejch karet a pocet slotu.

Jindra