transfer zony do lokalnej siete

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Aug 13 13:24:31 CEST 2007

Lubomir Majersky napsal/wrote, On 08/13/07 13:03:
> je korektny a zmysluplny zapis uvedeny nizsie?

	Za prve, to zalezi na tom, ceho chces dosahnout, a ...

> // Globalne nastavenie
> options {
>      allow-query { trusted; };
>
> view "external" {
> -> *allow-query { any; };*
>      zone "." {
>          type hint;
>          file "named.root";
> ->     *allow-query { trusted; };*
>          };
>
>      // Reverzny zaznam pre zx.acompp.sk
>      zone "29.98.195.in-addr.arpa" {
>          type master;
>          file "master/acompp.rev";
>      };

... za druhe, to fakt nevim. Manual to syntakticky pripousti, jestli je
spravne vyresena priorita konfliktnich pozadavku to nevim. Ale velmi
snadno to zjistis pokusem ;-)

	Jinak mi to ale pripada jako myslenkove zvlastni konstrukce - samotny
"view" konstrukt slouzi k rozliseni toho komu se jak a na co odpovida.
Jestli mas tazatele deleny na interni a externi, ktere dale delis jeste
jemneji jake zony smi videt, me by pripadalo to rovnou rozdelit na
interni;externi1;externi2 a ty zony, ktere prislusna kategorie videt
nema do prislusneho view vubec nedat ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz