Re: BSDcko do RB532a

Cizek.Milan cizek.milan at seznam.cz
Mon Aug 13 12:50:27 CEST 2007

>  pozri sa na pfSense alebo m0n0wall

Ahoj,
diky, to me napadlo mezi prvnimi. Kdysi jsem laboroval s m0n0wallem a myslim, ze nedokaze to, co ja potrebuju. :-) Nikde jsem se take nedocetl jestli ta emb.verze na tom rb pujde a nepisi take, pro jake cpu je to prelozene. Takze co vlastne potrebuju:

- nejlepe nejake bsdcko, ktere lze placnout na CF kartu a pojede bez veci jako rekompilace kernelu apod.
- CPU mips4Kc supported.
- aby podporovalo driver wi,ath a bezne ethernety, konfigurace wifi jako hostap a wlan_acl.
- chtel bych udelat 6x oddeleny bridge wifi---ethernet a pak otestovat propustnost a pak se rozhoudnout co s tim dal. Tot vse.

Tolik moje predstava, takze snad nic sloziteho. Nicmene zatim jsem na nic nenarazil, resp. nemuzu najit zadnou kombinaci CFverze bsd a podpory wifi. I ten debian, ktery je ke stazeni na strankach rb neobsahuje drivery a i kdyz mam postup jak na to, toho linuxu se obavam (ani se mi do neho nechce). Ale to uz je rekl bych silne OT, jen treba kdyby nekoho napadlo nejake *bsd distro, ktere by to vse splnovalo.

Milan