BSDcko do RB532a

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Sun Aug 12 13:52:43 CEST 2007

On Sat, Aug 11, 2007 at 07:48:41PM +0200, Milan Cizek wrote:
> Ahoj,
> mel bych dotaz jestli jste nekdo nezkousel nacpat bsdcko do RouterBoardu 532
> (64MB RAM, CPU MIPS4Kc 400MHz). Koupil jsem si jej spolu s mikrotikem a
> vizi, ze si udelam 6x bridge (ethernet-wifi), ale propustnost je opravdu
> zoufala (a resi to spousta lidi po forech). Chtel bych tedy zkusit jestli by
> to na bsdcku nebylo lepsi, preci jen bridge neni nic az tak extra narocneho.
> Ma v soucasne dobe FreeBSD alternativu pro MIPS CPU? Pripadne nevite o
> nejake jine odnozi BSD, co by se dala rovnou placnout na CF, nabootovat a
> [...]

nejaka podpora pro mips JE. nicmene na nic jineho nez na hrani bych to nevidel.
pokud mas zajem pomoct s vyvojem a aktivne se o to starat tak se muzes podivat
na http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-mips/

a pozjistovat co a jak.

pokud o to nemas zajem tak si myslim ze netbsd je ta spravna cesta :)