ftp

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Aug 8 09:39:29 CEST 2007

Marchyn Tibor napsal/wrote, On 08/08/07 08:16:
> vobec tomu nechapem...

> Asi sa zas vratim k debianovi... vyzera to ze na sietove sluzby je fakt lepsi...

	No, s ohledem na to, kolik existuje na svete instalaci obou systemu na
nichz, na obou, oboji funguje, pripada mi dost lacine hledat vysvetleni
v tech systemech jako takovych ...

> Predpokladam ze ked do pf napisem
>
> Nat on $extif from $lan to any -> ($extif)
>
> Pass in all
> Pass out all
>
> Tak mi pojde secko...

	Sakra. Tys, tri roky po maturite, dal nez ja po osmnacti. Ja blbec
studuju sitarinu cely ty roky a porad jeste si nemyslim, ze rozumim
vsemu (i kdyz to tak obcas vypada). A pritom je to  cely *TAKHLE*
jednoduchy.

> Bud este mozem skusit ipfw alebo sa na freebsd vykaslat...

	Uzivatele teto konference me budou kamenovat, ale ja znam tvyho sefa
dyl nez ty umis psat. Vrat se k debianu. Neni dulezite, ze nevis proc
Debian chodi a FreeBSD ne. Dulezite je, ze chodi - i kdyby chodil jen
nahodou. Obzvlast s tvym pristupem "rozvrtam klicovy stroj aniz vim, zda
nove reseni funguje".

	Laborovani si nech na dobu, kdy budes o sitarine a operacnich systemech
vedet trochu vic - abys mohl pripadne problemy (a ze se vzdycky nejake
objevi) ucinne resit.

	Just my $0.02

					Dan

P.S. Pro sefa si ale najdi nejaky jiny vysvetleni. Nezapomen, ze v jine
jeho firme nez je ta co v ni delas FreeBSD pouzivaji hodne, vcetne FTP,
funguje jim, a on to vi. A tezko by ti tak "za to muze FreeBSD" sezral ...

--
Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz