Geli a gbde - pripominky

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Aug 1 18:57:50 CEST 2007

Kaminar wrote:
> Zdravim,
>
> hral jsem si se sifrovnim disku pomoci gbde a geli a nasel jsem nejake veci,
> o kterych si myslim, ze jsou chybne nebo ne zcela spravne. Myslim, ze by bylo
> dobre to nekam poslat, aby to bylo k uzitku. Proto jsem to uz zacal sepisovat
> primo v anglictine a posilam to sem z nasledujicich duvodu:
>
>   1) Nevim kam to poslat.
>   2) Nevim, jestli to neni v 7R nebo nekde jinde uz opravene nebo se to uz
>      neresi nebo se to nekde uz neprobiralo.
>   3) Vice hlav vic vi.

Osobne to nepouzivam, takze k tomu nemam co rict, ale obratil bych se s
tim na mailinglist GEOM
(http://lists.freebsd.org/mailman/listinfo/freebsd-geom), kde se ted par
veci okolo geli zrovna resilo a ctou to tam i vyvojari/commiteri, takze
je sance na uspech.
Pripadne poslat PR bud pres web, nebo utilitou send-pr
(http://www.freebsd.org/support/bugreports.html)

Mirek