prioritizace v pf

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Jul 31 11:06:10 CEST 2007

On Tue, 31 Jul 2007, Marchyn Tibor wrote:

>Potrebujem vyhradit kapacitu na hlavnou routry cez ktory prechadza vsetok
>traffic.. Predpokladam, ze pojde urobit nejake queue fronty na to aby sa
>dal osekat traffic i prichodzi smerom ku mne, i odchodzi odo mna...

	ahoj, Dan ti to uz psal, ted to zkusim ja - uvedom si jak to
funguje, pokud mas k tomu routeru megabit a dal do budovy, mw site (nebo
kam) ti vede taky megabit, tak s prichozim trafficem toho moc neudelas. Kdyz
ti budu chtit skodit, pustim ti tam libovolny traffic a ze si to rozdelis do
front na tom svym boxu ti je na nic, protoze jsem ti uz ucpal tu prichozi
lajnu. A i kdyz ti nebudu chtit skodit, nemuze prioritizace smerem dovnitr
timto zpusobem fungovat spolehlive. Nejak to fungovat muze, ale to uz je na
konkretni situaci. Zkus a uvidis.

	pokud mas k sobe 100Mb a dal pak poustis 1Mb, tak to uz by byla
trochu jina situace, ale zda se z tvyho mailu, ze tomu tak neni.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz