mysql-chyba pri natahovani scriptu

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Mon Jul 23 14:25:34 CEST 2007

dobry den
snazim se rozbehat postfixe+mysql,ale nejak se mi nedari. Delal jsem to
podle jednoho cinskyho webu,ale meli tam moc nekonzistenci,tak jsem se
na to vykaslal a nesel jednodussi navod nekde v brazilii. Seknul jsem se
ale na tom,ze DB v MYSQL nejde nahrat. Puvodni DB jsem
odstranil,odstranil jsem z DB i uzivatele postfix,ale kdyz dam natahnout
script na vytvoreni DB nahlesi mi to chybu

www# mysql -u root -pheslo< /root/temp/mysqscript.postfix
ERROR 1062 at line 5: Duplicate entry 'localhost-postfix' for key 1

tohle je zacatek toho scriptu
USE mysql;
#
#####POZOR-upravit localhost a password na radku o 2nize a o 5nize

INSERT INTO user (Host, User, Password) VALUES
('localhost','postfix',password('heslo'));
INSERT INTO db (Host, Db, User, Select_priv) VALUES
('localhost','postfix','postfix','Y');
# Postfix Admin user & password
INSERT INTO user (Host, User, Password) VALUES
('localhost','postfixadmin',password('heslo'));
INSERT INTO db (Host, Db, User, Select_priv, Insert_priv, Update_priv,
Delete_priv) VALUES ('localhost', 'postfix', 'postfixadmin', 'Y', 'Y',
FLUSH PRIVILEGES;

je to script z postfixadmina jen jsou upraveny jmena a hesla

je to jen nejaka prkotina,bohužel nemam znalosti na to prijit jaka.

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav
mailto:jaroslav.votruba at keytec.cz