ifpw check-state a mnoho tcp wait

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jul 22 20:36:37 CEST 2007

michal_sjx napsal/wrote, On 07/21/07 17:22:
> mam tcpdump

	Ja mluvil o tcpdumpu jednoho vybraneho zcela konretniho spojeni. Bylo
by to podstatne jasnejsi. Takhle se v tom tak nejak neorientuju.

	Plati co jsem rekl - jestli se pri zkoumanem nastaveni pakety
nevymenuji, pak nemuze jit o 'keep-alive' problem.

> Nekdy kolem 16:40 jsem restartoval apache, abych pripadne
> odmazal nejake jeho stare spojeni.

	Uzavirana TCP spojeni jsou pod kontrolou systemu jako takoveho -
uzavreni aplikace spojeni zlikviduej na aplikacni urovni, nikoliv ale z
hlediska TCP vrstvy. Tam i po zavreni aplikace probiha standardni
uzaviraci proces vcetne prislusnych timeoutu.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz