regulerni vyraz pro IP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jul 19 10:35:18 CEST 2007

Vladimír Benc napsal/wrote, On 07/19/07 10:11:
> [...]

	To skoro vypada, jako ze ma existovat nejaky kompletni seznam pocitacu,
podle ktereho bude DHCP pridelovat adresy. A v takovem pripade bych DNS
proste zavedl a kdyz uz generuju konfigurak pro DHCP tak bych
vygeneroval i zony pro DNS.

	Udrzovat na vsech strojich konzistentni zaznamy v hostech je sice taky
mozny, ale z delsiho nez zcel akratkodobeho hlediska si to vyzada daleko
vic "udrzboveho casu" nez by vyzadovalo rozjeti toho DNS vcetne napsani
potrebnych scriptu.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz