regulerni vyraz pro IP

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Jul 19 08:56:54 CEST 2007

> no me napadlo pro zjednoduseni pouze:
> egrep '([0-9]{1,3}\.){3}[0-9]{1,3}'
>
> s tim backreference \1 to v grepu nebude asi moc slavne, spise to bude
> fungovat v awk ci sed pri nahrazovani textu. s/(pat)tern/\1 a mat/
> pokud to funguje i v grepu tak se omlouvam

ten muj format by mel fungovat v bashi,neuvedomil jsem si,ze grep
pouziva jinou sintaxi a mel by se pouzit spise egrep (fgrep?)

> no tak arp -a ZARUCENE resolvi revers k IP, ktere nasel, pokud vam to
> na zacatku pise otazniky misto jmen PC, zkontrolujte nastaveni DNS,
> resp. reverznich zaznamu k danym IP.
>
> Vlada B.

prave ze DNS pro vnitrni sit zatim nepouzivame a ja si chci nejak
ulehcit pridavani zaznamu do A a ptr zaznamu ,abych nemusel obihat
vsechny kompy nozmo

--
s pozdravem
Votruba Jaroslav