IBM x3500 & FreeBSD

Martin Zdrazil zdrazil at atlas.cz
Tue Jul 17 14:01:29 CEST 2007

tyhle servery take planuji do budoucna nakupovat. podarilo se Vam
zjistit neco ohledne toho raidu? ja iz nejaka IBM mam a tam se to v
freebsd tvari takto: kdyz udelam HW raid tak freebsd ho rozezna (tvari
se to jak ar0 slozena z disku) ale nelze s nim nijak manipulovat ze
systemu (treba kdyz je rozpadly). musi se rebootnout a pres bios raidu
napriklad zrebuildit raid.

Martin Zdrazil