OT: sendmail - duplikace mailu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 16 12:26:44 CEST 2007

Martin Salac napsal/wrote, On 07/16/07 12:05:
> neresil nekdo problem s archivaci mailu, konkretne zpusobem,
> ze MTA (v tomto pripade sendmail) kazdy zpracovany mail (in i out)
> zduplikuje a preposle na archivni masinu (zase jako e-mail)?

	Nejsnazsi je pridat si pres milter interface do seznamu prijemcu
jednoho "archivniho". Zdrojaky jsem al enepsal ja a nemyslim, ze ti je
muzu dat. Na druhou stranu, je to dost trivialni uloha na par radku.

> a radeji bych dal prednost jenomu radku do konfigurace sendmailu.

	Ne, tak jednoduche to nebude. Tohle neni vec, kterou by MTA mel vubec
delat a tak ji sam nedela. A to nemluvim o tom, ze v mnoha zemich je to
nezakonne nebo na hranici zakona - ani u nas podle vseho nemuzes
soukromou korespondenci uchovavat bez vedomi komunikujicich stran "jen
tak" (obdobne jako nemuzes bez upozorneni jen tak nahravat telefonni
hovory), nicmene, to uz si zkonzultuj s vasim pravnikem  ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz