Re: bsdlabel a newfs

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Jul 12 09:39:42 CEST 2007

> 	Jiste - primo v tom menu kde disk delis na partition je option, kterym
> parametry pro newfs nastavujes. Staci se tedy podivat jake tam mas ...

Ne, ne. To sme si nerozumeli. Ja jsem nemyslel zjisteni parametru, pro ktere
se sysinstall rozhodl. Mel jsem na mysli, podle ceho se sysinstall rozhoduje,
ze pouzije ty a ty hodnoty pro bsize a fsize. Z predchozich emailu jsem nabyl
dojmu, ze volba techto parametru, ktere sysinstall pouzije, se bude lisit od pripadu,
kdyz by se pouzilo jen newfs bez specifikace bsize a fsize.

Predpokladam, ze newfs bez zadani bsize a fsize tyto parametry nastavi nejak
efektivne tak, aby to vyhovovalo co nejsirsimu pouziti. A zajimalo me, jestli
sysinstall k tomu nastaveni nahodou nepridava jeste nejake heuristiky?

Karel