prosim o pomoc s epoll :)

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Jul 9 17:29:39 CEST 2007

zdravim

nemate prosimvas nekdo funkcni kus kodu ktery pouziva linuxovy epoll? neco trivialniho.
se snazim naprogramovat trivialni prikladek - 2 thready, jeden pise do nahodne vybraneho
souboru z 5ti moznych a druhy se snazi zjistovat co se deje...

ovsem mi to zdechne uz pri registraci tech epoll_event's, na internetu jsem nasel akorat
man stranky ktere zrovna tohle nepokryvaji. vraci mi to EPERM, coz uz vubec nechapu..

pripadne kod mam na www.stud.fit.vutbr.cz/~xdivac02/epoll.c

toz dik moc za pomoc :)

roman

p.s. neni to offtopic pac to delam pro fbsd! :)