viceportovy lan adapter

Jindra Fucik fulda at seznam.cz
Mon Jul 9 14:11:54 CEST 2007

Pokud mam odpovedet na otazku tak, jak je polozena.
Existujou dva typy viceportovych karet.
jeden ma jednu kartu a pak switch - v pocitaci se tvari jako jedna karta
druhej ma na jednom plosnaku realizovano nekolik samostatnych karet (to je
zrovna tahle - viz poznamka o samostatnych mac adresach)
v pocitaci se pak tvari jako 4 sitove karty a muzes si na ni routovat a
natovat a switchovat jak chces.

jestli zrovna pro tuhle existuje driver nevim, v obecne rovine drivery pro
d-link spis existuji.

ono vlastne v tom popisu je napsano jak se bude chovat:

PCI to PCI bridge + 4x sitovka
bohuzel jsem nenasel poradnej obrazek nebo popis chipu.