viceportovy lan adapter

Jiri Calda calda at dzungle.ms.mff.cuni.cz
Mon Jul 9 13:45:06 CEST 2007

Josef Hrabec wrote:

> mate nekdo prosim nejakou zkusenost s provozem viceportovych lan adapteru
> pod FreeBSD? Chtel bych nainstalovat maly router, ve kterem bych
> potreboval mit k dispozici vice lan rozhrani.

Trapi vas penize opravdu hodne? Protoze tohle se bezne resi inteligentnejsim switchem, ktery ma podporu VLANu a
trunkem do jedne karty FBSD.. Ma to vyhodu v tom, ze tech portu mate tolik, kolik si budete prat (jasne
ze jsou tam dalsi omezeni, ale to uz jsme v desitkach interface)...

> Predem dekuji za pripadne typy-modely vhodnych karet,

To co jsem popsal neni problem skoro na nicem.

Jirka