nie je mozne sa nalogovat na konzolu ani cez su(1)

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 9 11:37:08 CEST 2007

Miroslav Lachman napsal/wrote, On 07/09/07 10:43:
> Me tak napadlo jeste zkontrolovat tyto soubory:
>
> /etc/login.conf
> 	:passwd_format=blf:
> # ^ ja pouzivam blowfish, vychozi byva md5, po zmene nejakeho nastaveni
> je potreba spustit cap_mkdb

	Nemelo. To jen rika, v jakem formatu se defaultne heslo uklada. Ulozena
hesla lze trvale cist i v ostatnich formatech. TO jen kdyzi, v dobe
platnych exportnich omezeni pro DES bylo treba hlidat, aby se na
exportne orezany system (bez podpory DES) nedostal master.passwd s hesly
v tomto formatu ...

	Pro auth.conf obdobne.

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz