omezeni poctu soucasnych spojeni

michal_sjx michal_sjx at seznam.cz
Wed Jul 4 09:05:17 CEST 2007

Cizek.Milan píše v St 04. 07. 2007 v 08:51 +0200:
> Ahoj,
> chtel bych se zeptat, vim ze v ipfw muzu pres "limit" omezit maximalni pocet spojeni dle pozadavku. Potreboval bych ale vedet, jestli lze nejak 1) zjistit pocet aktualne otevrenych spojeni na IP, 2) tato navazana spojeni vztahujici se k dane IP vylistovat tak. Proste obdoba toho co dokazu na cisku (NAT) pres prikazy:

Vylistovani aktualnich spojeni jde pres:
netstat -f inet -n | grep ESTABL | grep "cast.ip.adresy.nebo.cela"

Osobne pouzivam script :
/usr/bin/netstat -f inet -n | grep WAIT | wc -l | awk '{print $1;}'
/usr/bin/netstat -f inet -n | grep ESTABL | wc -l | awk '{print $1;}

vypise mi pocet tcp wait* a pak pocet established