ALT vs META

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Tue Jul 3 12:15:14 CEST 2007

Zdravim,

zkousel jsem si zmenit kbdmap tak, aby se klavesa ALT chovala
jako META a mohl jsem tak pohodlne ovladat MidnighCommandera
i v textove konzoli. Prepsal jsem tedy v souboru alt na meta a povedlo se.
Jenze prestalo chodit prepinani virtualnich konzoli pomoci ALT.

Nevite nekdo proc?

A jeste jednu vec, která s tim souvisi. Do ted jsem si myslel, ze META
je jen jine oznaceni pro specialni klavesu, ktera je na PC oznacena
jako ALT. Zda se ale, ze to je preci jen neco vyc nez jen jine pojmenovani
stejne klavesy.
Maji tedy ALT a META odlisne funkce?

Karel