stale dependency a nefungujici pkgdb -F

Jan Dusatko jan_dusatko at post.cz
Mon Jul 2 14:46:42 CEST 2007

Zdravim

otevrete si /var/db/pkg/p5-Date-Manip-5.44/+REQUIREDBY a smaznete
amavisd-new ...
(nebo to je /var/db/pkg/amavisd .../+REQUIREDBY ... ted nevim)
pak smaznete /var/db/pkgdb.db
a spustte portupgrade -f p5-Date-Manip

Mimochodem, nedelal jste upgrade na nove X.ORG ? Nemate tam
portupgrade-devel ? Jeste to nemam overene, ale zatim ve mne budi dojem
zdroje problemu.

Honza