Problem s OpenVPN po upgrade

Ciernik Tomas tomas at ciernik.sk
Sat Jun 30 14:34:28 CEST 2007

Po tomto upozorneni som sa pokusil nieco najst a aj sa mi podarilo.
Na stranke http://openvpn.net/INSTALL-win32.html sa skutocne pise,
ze vo Win su podporovane iba virtualne zariadenia TAP.

Dost ma to zmiatlo, pretoze v tejto chvili tu mam uspesne pripojeny
a data posielajuci stroj s XP.

Na druhej strane som natrafil na diskusiu
(http://usenet.jyxo.cz/cz.comp.linux/0507/openvpn-spoj-linux-win.html),
kde oi pisu:
"Ve win neexistuje plnohodnotny tun device, misto toho je emulovany pres
tap a minisit /30 (v ramci ktere navic bezi i dhcp server)." - z coho
usudzujem, ze pouzivanie tun nie je v zasade vylucene, len je s tym viacej
roboty.

Obidva dokumenty su starsieho data, otazka je, ci sa v tejto oblasti uz
nieco nezmenilo - takto v rychlosti som nenatrafil na nic.

Tomas.