IBM x3500 & FreeBSD

stobbi stobbi at netmont.sk
Sat Jun 30 12:36:46 CEST 2007

Vdaka, takemuto typu odpovede som rad, dik. Zistim od distributora, ci
konfiguracia, ktoru mi ponuka je skutocne s RAID 5 Ctrl ako som pozadoval.
Bohuzial, kedze oficialne IBM FreeBSD nepodporuje, tak je to aj tak loteria,
ci to bude bezat s FreeBSD, ked to kupim (osobna infarktova skusenost HP
ml150g2 a HP Adaptec RAID Ctrl - vyriesene s HP oficialne nepodporovanym
SmartArray641 pre dany server, ale do dnes sebemensi problem). Preto som
potreboval vediet, ci niekto ci uz zhodny alebo aspon z rovnakej typovej
rady, pouziva s FreeBSD s danym hw. Nie je to malo penazi a hned prvy server
od IBM co kupim bude pruser. Predtym, nez som zadal dotaz som samozrejme
pozeral podporu FreeBSD pre IBM RAID Ctrl ale ako sa v konf. obcas da
docitat aj podporovany Ctrl obcas nie a nie rozchodit :) Budem vdacny za
akykolvek nazor k veci.

Takze ServeRAID-8k s pn 25R8064 pouzivas k svojej spokojnosti? Ak bude v
konfiguracii dany radic, bude to pole s RAID 5 v pohode bezat (rozpoznanie
pola a bezproblemova instalacia os, prevadzka, ...) ?

Pali