Komunikace jailu s qemu na jednom stroji

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Jun 28 12:17:20 CEST 2007

Michal Nosek wrote:
> Zdravim.
> Mám server kde mi sluzby bezi v jailech. Potrebuji ovsem zprovoznit
> jednu aplikaci v linuxu, tak jsem zkusil nainstalovat qemu a v něm
> ubuntu linux. Vse se tvarilo OK az na to ze mi tento server nekomunikuje
> s temi spustenymi v jailu. V podstate jsem postupoval dle tohoto navodu
> http://people.freebsd.org/~maho/qemu/qemu.html a nastavil bridgovani na
> sitovku, kde jsou i ip jednotlivych jailu.

Nemam vubec zadnou zkusenost s Qemu na FreeBSD a obecne se Qemu a
sitovanim. Kazdopadne by to tady chtelo asi trochu vic informaci, nez
jen to, ze nekomunikuje.
Z hostitelskeho systemu se do Qemu lze dostat? Nevim, jak je to s tim
bridgovanim, ale ja mam bezne Jaily na virtualnim iface lo1 s nejakou IP
z privatniho rozsahu a Jail ven zpristupnuji pres binat v PF (nebo nat /
rdr, pokud chci vic jailu na jednu IP na ruznych portech). Podobne mam
do jednoho Jailu nasmerovany i provoz z tun zarizani od OpenVPN, tak
treba by to slo i tady.

Mirek