vmware esx server 3.0.1 - driver LNC - hlaska Missed packet --noReceive buffer

David_Pasek at Dell.com David_Pasek at Dell.com
Wed Jun 27 12:30:01 CEST 2007

Ahoj,
teorii o pouziti jineho driveru jsem Tiborovi rikal hned pri prvnim
volani na muj telefon. Ne ze by to byl muj napad, ale kdysi jsem to cetl
v nejakem mail-listu na toto tema. Jinak Tiborovi jsem pak jeste jednou
volal, jestli to nejak dopadlo, ale nedovolal jsem se mu. Podpora
FreeBSD fakt neni DELL core business, takze neni mozne ocekavat
standardni response casy. Ted koukam, ze Tibor odpovedel s popsanym
resenim.

BTW: I tak si myslim, ze VMWare Tools pro FreeBSD by bylo dobre do toho
FreeBSD ve VM dostat a take by to mohlo poresit dany problem a pripadne
nektere dalsi.

K nazoru na "znackove dodavatele" bych se nerad vyjadroval v teto
konferenci, ale musim rict, ze podle mne to nikdy neni cernobile, ale to
ty samozrejme vis.

David.

--
David Pasek, Solutions System Consultant
DELL Czech Republic - Advanced System Group

Servis a technicka podpora (technical support): +420 225 772 727
Pece o zakazniky (customer care): +420 225 772 707
Fakturace (billings): +420 225 772 745/786