Instalace portu freeradius

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Wed Jun 27 11:09:18 CEST 2007

On Wed, 27 Jun 2007, Juraj Lutter wrote:

>Porovnaval niekto z vas Freeradius a GNU Radius? Ja totiz vsade pouzivam

	asi pred zhruba 5-ti lety, kdyz byl FreeRADIUS verze cca 0.8, rekl
bych.

	GNU Radius mi prisel rizikovejsi co se tyce dalsiho vyvoje, mel/ma
vyrazne pomalejsi release cykly, nezdal se mi moc zivy. Vlastnosti jsem
neporovnaval, stacilo mi, ze FR mel vsechno co jsem potreboval.

	taky nevim, zda GNU Radius by dobre zvladnul stovky tisic uzivatelu
v databazi zadavane souborem, coz byl jeden z pozadavku na mozny budouci
pouziti. Tj. jestli umi tohle zpracovat do nejake rozumne struktury pro
vyhledavani.

	FR mel take velmi zivou konferenci, na vysoky technicky urovni
minimalne nekolika lidi, co FR vyvijeji.

	co si pamatuju, tak pro me nebylo dilema rozhodnout se pro FR.

	h.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz