Instalace portu freeradius

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 27 10:41:02 CEST 2007

Michal Nosek wrote:
> Snazim se nainstalovat z portu freeradius a skoncim na konfliktu s
> openldap-sasl-client. Mam jiz funkcni openldap24 a k nemu jsem chtel
> doinstalovat freeradius, ten ovšem chce openldap23. Dá se z toho nejak
> rozumne vybruslit?

Nojo, ale o jake verzi stromu portu je tu rec ?

Takhle k tomu muzu jen rict, ze by MOHLO pomoci prekladat s

WANT_OPENLDAP_VER=24
WANT_OPENLDAP_SASL=1

	Mimochodem, freeradius 1.1.6 mi po obdrzeni signalu 1 zcela zmrzne (a
ten signal dostava kdyz se toci LOGy). Moc jsem to nezkoumal, resim to
silou, kratce pote ho natvrdo sestreli a znovu spustim. Nevim, zda to
dela vzdy nebo jen v nejake konkretni konfiguraci.