vmware esx server 3.0.1 - driver LNC - hlaska Missed packet -- noReceive buffer

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 27 09:58:41 CEST 2007

David_Pasek at Dell.com wrote:
> Na vmware diskuznich forech se tento problem resil a doporucuje se nainstalovat VMWare Tools
> Prestoze ESX poznal, ze jsou v danem virtualnim serveru nainstalovane VMWare Tools, tak jelikoz pri instalaci zfailoval jakysi modul - myslim ze "General Memory Manager" - tak vmware tools nebyly nakonfigurovany korektne a nevyresilo to problem se sitovkou lnc0.

> Postoupilo se v tomto problemu nekam dale?

	Ackoliv jsem ten system v zivote nevidel, a Tibor ho mel jen kratce,
tak jsme reseni nasli. Ja na zaklade popsanych priznaku a nahlednuti do
zdrojaku ovladace LNC dodal teorii, ze problem je s konkretni spolupraci
emulace karty ze strany VMWare a jejiho ovladace na strane FreeBSD a ze
by tedy mohlo pomoct zmenit typ karty jaky VMWare pouziva pro emulaci
sitovky (a tim samozrejme i ovladace na strane FreeBSD). No a Tibor
nasel jak tohle doopravdy udelat a udelal to.

	Co o tom zatim vim, tak to zabralo. Tibor mozna doplni nejake dalsi
detaily.

	Jinak ale, pokud je pravda, jak DELL na zadost o pomoc ze strany
zakaznika reagoval, tak si u me neprilis dobrou povest "znackovych
dodavatelu" dale individualne polepil. To, ze zakoupene reseni neni
provozovano v presne definovanych podminkach nepochybne staci k tomu,
aby prodejce nebyl POVINEN nalezt reseni problemu zakaznika. Presto od
seriozniho dodavatele ocekavam, ze se o to alespon POKUSI. A kontakt
nebud eprobihat pres nejakou konferenci, kterou ctes obcas, ale tak, jak
serizno dodavatel s klientem jedna - primo. Nemusel byses tady pak ptat,
jak vec dopadla. Kdybyste na zakaznika nekaslali (a ja vim, ze ze
smlouvy muzete, coz ale na veci nic nemeni), vedel bys to nejlip sam.