FreeBSD ve VirtualBoxu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jun 26 17:39:53 CEST 2007

Marchyn Tibor wrote:
> proc nepouzijete pro win MS VirtualPC 2007 ??? V nom mi FreeBSD bezi uplne bez errorov
DUvodu je hned nekolik - nevedel jsem, ze uz je VirtualPC zdarma, chtel
jsem pouzivat jeden virtualizacni SW, ktery mi pobezi "na vsech
systemech" a jak tak na to ted koukam, tak VirtualPC mi nepobezi ani na
vsech mych Windowsich systemech (na PC mam w2k a VPC vyzaduje aspon WinXP)

Ale jinak diky za tip, mozna mu dam jeste sanci. I kdyz ted se mi tu
podarilo nejak rozbehat Qemu s Qemu Managerem a v nem zatim vse bezi
hladce. Uvidime, co dal.

Mirek