samba/stormware/freebsd

Toth Milan milan at toth-online.com
Thu Jun 21 14:44:05 CEST 2007

Mne ide hlavne o pouzitie na FreeBSD preto pisem sem :-) Aj koli uz
minulej debate o samba freebsd performance. Sprava sa to tak, ze z
casu na cas treba zbehnut daku opravu index nad pohoda DB pomocou tej
internej fcie pohody. Dovodov moze byt 1000 preto sa iba pytam ci sa
nieco podobne niekomu nestalo. Iba pre informaciu :-)

--
Toth Milan
milan at toth-online.com
http://toth-online.com