samba/stormware/freebsd

Obr Pavel pavel at hotelovkatp.cz
Thu Jun 21 08:50:22 CEST 2007

> chcel by som sa opytat Vazenej konferencie, ake su jej skusenosti s
> prevadzakovanim, ucto. software Pohoda od fy. Stormware na FreeBSD.
> Dakujem za akekolvek info :-) Momentalne mi bezi viac instalacii,
> niekedy sa to vsak sprava divne, neurcito. Este dodam, ze nemam na
> mysli emulaciu vo wine ale instalaciu Pohody cez sambu na server kam
> sa pripajau klienti.

Priznam se, ze nevim co k tomu co rici...pravdepodobne mate na mysli, ze
na sambe je sdileny datovy adresar pro aplikaci instalovanou na
klientovi Windows. Nebo jsou na Sambe jak datove, tak programove soubory.
Ja takovym zpusobem provozuji ucetnictvi VEMA a skolskou evidenci
BAKALARI. Problemy nejsou zadne....pouze se museli nastavit spravne
uzivatelska prava.
Pokud jde o tu VEMU, tak mam na Sambe opravdu jen to datove prostredi a
ne programove soubory a to z duvodu mensiho "tlaku" na Sambu server.
Mozna, ze to je vas problem - hodne uzivatelu a vse se otevira ze Samba
serveru (datove i programove soubory), ale to je jen hadani....Navic se
tady nekdy resil "vykon Samby"....
V jedne malinke firme mam na sambe i programove soubory, protoze
zatizeni stroje je prakticky zadne....a vse je OK.

Pavel Obr