potlaceni white-space-only zmen v diffu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Jun 20 20:01:36 CEST 2007

Jan Pechanec wrote:

> 	myslim ze na tohle se neptal.
>
> 	chapu to dobre, ze bys potreboval, aby ti patch pouzil pouze ty
> chunky, kde jsou funkcionalni zmeny, aby ses nemusel probirat zmenami, ktery
> nejsou (zas tak) dulezity?

	Presto ta odpoved byla odpovedi na polozeny dotaz, i kdyz nevim, jestli
to jeji autor vi.

	Proste ti nekdo poslal diff - tak ho aplikujes, pote na stary a nove
vznikly soubor aplikujes diff s uvedenym optionem - a mas pozadovany
diff obsahujici pouze funkcni zmeny ...

	ja bych se ale neomezil na -w - ja bych pouzil

-wbB --ignore-blank-lines --ignore-space-change --minimal