relink ELF souboru

Roman Divacky rdivacky at freebsd.org
Mon Jun 18 18:20:24 CEST 2007

On Mon, Jun 18, 2007 at 06:07:23PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	System uchovava obsah adresaru v cache, a to nikoliv , jak jsem
> vyrozumel, jako plain-data jak to dela u souboru, ale jako vhodne
> organizovanou datovou strukturu, ve ktere dokaze vyhledavat souborovy
> zaznam o dost rychleji nez "linearnim prochazenim".
>
> 	Cim vetsi adresar tim ve vysledku vhodnejsi...

aha :) tomu se rika DIRHASH, ne DIRCACHE.... nicemene neni mi jasny vztah
mezi timhle a zabraneni-zpomalovani-libmap.conf

pokud to chapu dobre tak ty chces rict ze kdyz je to cachovane tak je to rychle, jo?

to sice jo, resp. je to rychlejsi nez to cist z disku, ale zrovna fofr to taky neni.

jen namatkou - aby se otevrel soubor, tak se musi

1) prelozit jmeno (=prolizat namecache, pomale jak svina, s tisici zamkama, cache misses
atd.)

2) zavolat fs-specific rutina (ktera to veme z te buffer cache da-li buh)

3) provest hafo dalsich zamykani ve fdp

a navic je to syscall, predpokladam ze pak se jeste vola read a close. takze to mame rekneme
3 syscally, ktere nejsou zrovna levne (prestoze cachovane). to neni moc pekna/rychla metoda
na to ze chceme vlastne rict linkeru aby neotviral X ale Y.

nevim, mam takovy pocit ze to musi jit nejak lip :)