Nastroj na vycucnutie dat z UFS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jun 14 14:25:49 CEST 2007

Jozef Drahovsky napsal/wrote, On 06/14/07 14:15:
>  >2. Read-only lze vetsinou svazek mountnout i v pripade, ze obsahuje chyby.
> v tomto pripade mi to nejde

	Pokdu nevime, co to rekl, nemuzem uz nic dalsiho poradit.

	Krome rady, ktera uz tu padla - sektor-by-sektor vycteni do souboru a
nasledne pokus o opravdu tohoto souboru (ktery uz nebude mit problemy se
ctenim a zapisem).

	Vlastne, jeste je tu jedna zbytecne opomijena rada - zalezi ovsem, o
jak cenn adata jde. Povazuju se sice za odbornika, ale kdyz mi na podzim
zdechnul disk a na datech mi docela dost zalezelo, tak jsem nefrajeril,
popadl disk, nemaly obnos penez, a data si nechal zachranit u odborniku.
Tech co umeji UFS neni, pravda, tolik, takze nemohu slouzit nejakym
dlouhym seznamem aby to nevypadalo jako reklama - musite se spokojit s
jednim, vic jich neznam: http://www.tdp-ontrack.cz/

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz