Update systemu

Jan Pechanec jp at devnull.cz
Tue Jun 12 08:59:54 CEST 2007

On Tue, 12 Jun 2007, Roman Divacky wrote:

>hm.. je fakt ze nad vecma jako jsou zmeny cos popisoval dole jsem neuvazoval.. mea culpa
>
>takze jinak - libmap je adekvatni reseni v 96.7% pripadu :) a urcite se nic nestane kdyz
>
>1. zkusim libmap
>2. otestuju jestli to funguje
>3. pokud jo -> necham to tak else portupgrade

	a pak ti to jednou spadne v tu nejnevhodnejsi dobu, protoze se
zrovna nahodou vleze do kodu, ktery je tou zmenou ABI ovlivnen, a to proto,
ze je treba server maximalne zatizen a vleze do vetve, kde drive nebyl,
ktera pouzije mezitim zvetseny integer zmeneny struktury, ktery se jinak
bezne nepouziva.

	jak bylo receno, pokud je v ELF headeru zmeneny cislo, ma to
vetsinou konkretni duvod, pokud zrovna vyvojar jen tak pro nic za nic
nezveda verzi knihovny, na coz bych se opravdu nespolehal.

	no, delejte si samozrejme co chcete, ale tohle je hrani si s ohnem a
v tomto pripade to neni frajerina, ale neznalost jak to opravdu funguje.

--
Jan Pechanec <jp (at) devnull (dot) cz>
http://www.devnull.cz