vmware esx server 3.0.1 - driver LNC - hlaska Missed packet -- no Receive buffer

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 12 00:06:25 CEST 2007

Marchyn Tibor napsal/wrote, On 06/11/07 23:55:
> Nasiel som ale na nejakej cisnkej stranke nieco o tom ze je potreba v sysctl.conf zadat nasledovne.. ci to pomoze neviem..:

	Se neptej a zkus to - ty mas ten pocitac v ruce, ja ho jeste ani
nevidel ;-)

	Kazdopadne muzes zjistit, jestli karta neprijima vubec zadne pakety,
nebo jestli nejake prijima. To jsou dve dost rozdilne situace.

> Net.inet.tcp.sendspace=65536
> Net.inet.tcp.recvspace=1048576

	Skoro jiste to nepomuze, pokud karta neprijima nic. Pokud je to problem
latence a/nebo cetnosti obsluhy, tak by to vliv mit mohlo. i kdyz,
kdybych si musel vsadit, tak spis taky na "ne" ...

Dan Lukes                                               SISAL MFF UK
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at (kolej.)mff.cuni.cz