pf a udrzovanie stavu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Thu Jun 7 00:20:19 CEST 2007

Marchyn Tibor wrote:

> Mam problem s konfiguraciou PF vo freebsd 6.2
>
> Nastavil som si redirect portu na jeden stroj. Ide konkretne o VNC.. ale tento redirect je viazany na source adresu dns zaznamu (konkretne sluzby no-ip.org) ktory sa dynamicky meni podla ip adresy pripojenia.
>
> Neviem ci pf aktualizuje zaznamy dns v pf.conf pri kazdej konexii alebo len raz pri nastartovani, kazdopadne pridal som restart pf kazdych 10 minut do crontabu.

> [...]

Pro priste by k takovemu dotazu bylo dobre uvest, jak PF restartujete.
Jinak plati jiz recene /etc/rc.d/pf reload. Dalsi veci je, ze je pomerne
zbytecne to delat kazdych deset minut - staci pri zmene IP adresy. Ale
to uz je pomerne sirsi problematika a na to neznam dost detailu vaseho
provozu.

Mirek